Szkolenie Sztuka rozmowy z Klientem w sytuacjach kryzysowych

97 zł

Opis

"Sztuka rozmowy z Klientem w sytuacjach kryzysowych"
Ramy czasowe: 10-15.
Miejsce realizacji:
Katowice, 17.09.2018, Wrocław, 19.09.2018, Warszawa, 24.09.2018, Kraków 26.10.2018, Poznań, 29.10.2018
Rozwinięcie tematu spotkania:
Odmowa realizacji części zamówienia lub całości zamówienia / reklamacja uzasadniona / reklamacja nieuzasadniona / krytyczna informacja zwrotna / odmowa realizacji zobowiązań wobec oczekiwań i żądań Klienta / informacja o opóźnieniach w realizacji zamówienia / informacja dotycząca opóźnienia w dostawie/ negocjacje cenowe w sytuacji kryzysowej.
Zakres szkolenia:
1. Diagnoza dyskomfortu Klienta
2. Elementy negocjacyjne w rozmowie w sytuacji kryzysowej z Klientem
3. Barometr zadowolenia Klienta a obrany styl negocjacyjny przez Klienta
4. Wykorzystanie relacji biznesowych z Klientem w sytuacji kryzysowej
5. Rozmowa reklamacyjna / 5 kroków reklamacyjnych
6. Nagroda dla Klienta a strategia Klienta w sytuacjach kryzysowych
7. Cena czyni cuda czyli jak odnaleźć się w obszarze ustępstw w sytuacji kryzysowej
8. Zabezpieczenie interesu biznesowego w rozmowie reklamacyjnej
9. Przejmowanie kontroli nad rozmową w sytuacji ataku Klienta
10. Przejmowanie pola negocjacyjnego w rozmowie z Klientem w sytuacji kryzysowej
11. Technika pytań celowych czyli dotarcie do prawdziwej odsłony sytuacji reklamacyjnej
12. Blokowanie mechanizmów obronnych w sytuacji wystąpienia negatywnych emocji lub odmowy Klienta
13. Sztuka zmiany percepcji/odczuwania czasu
14. Mechanizm porozumienia w sytuacji kryzysowej z Klientem
15. Zagrywki i taktyki negocjacyjne Klienta w sytuacji kryzysowej - jak się obronić przed manipulacją
16. Dystans społeczny w relacjach biznesowych
17. Programowanie pewności siebie
18. Działania osłonowe pod Klienta
19. Działania korygujące pod Klienta
20. Wychodzenie z twarzą w ramach reklamacji uzasadnionej
21. Sztuka przekazywania krytycznej informacji zwrotnej metodą zamglania i mętnej mowy
22. Wykorzystanie mechanizmu projekcji do ochrony przed dużym stresem
23. Technika słodkich cytryn czyli jak przekierować uwagę Klienta w obszar komfortu
24. Technika obrazu wroga i kozła ofiarnego w sytuacji reklamacji uzasadnionej
25. W biznesie nic na gębę czyli w jaki sposób przeprowadzić technikę przygwożdżenia na Kliencie w sytuacji kryzysowej.

W ramach udziału w szkoleniu Uczestnik otrzymuje:
1. Pakiet materiałów szkoleniowych i kart treningowych
2. Certyfikat imienny
3. Catering (kawa, herbata, napoje zimne, przekąski, słodycze)

Chętnych zapraszamy do kontaktu poprzez adres e-mail podany w ogłoszeniu

Udostępnij:

Skontaktuj się z autorem ogłoszenia

Maria Sadowska

December 18, 2022 20:42
Telefon kontaktowy: 737525474
Przy kontakcie zaznacz, że pozyskałeś go ze strony wlodzi.pl
Możesz też wysłać tradycyjną wiadomość e-mail:

POUCZENIE:

Administratorem Państwa danych osobowych przekazywanych w niniejszym formularzu jest A.COM Krzysztof Sroka, ul. Rolnicza 2 lok. 62, 33-100 Tarnów, NIP: 8731369267.

Rozwiń ciąg dalszy

Jeżeli złożyłeś oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w każdej chwili masz prawo cofnąć tą zgodę. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Dane osobowe przetwarzane na podstawie powyższej zgody mogą być wykorzystywane w celu:
1) świadczenia usług drogą elektroniczną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO),
2) w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
3) w celu oferowania Ci przez nas produktów i usług bezpośrednio, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:
1) podwykonawcom, czyli podmiotom, z których korzystamy przy ich przetwarzaniu;
2) partnerom handlowym, których oferta uzupełnia naszą ofertę;

Nie przekazujemy Twoich danych poza teren EU/EOG.

Twoje Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane od momentu ich uzyskania przez Administratora Danych Osobowych do czasu obowiązywania umowy zawartej Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
1) dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy;
2) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych;
3) marketingowych do czasu, aż zgłosisz sprzeciw względem ich przetwarzania w tym celu, cofniesz zgodę lub sami ustalimy, że się zdezaktualizowały.

Warto pamiętać, że masz prawo wniesienia skargi do UODO gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Przysługuje Ci prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii;
2) do sprostowania (poprawiania swoich danych);
3) do usunięcia danych;
4) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
6) do przenoszenia danych;
7) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
8) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych

Szczegóły i wskazówki jak wykonywać swoje prawa znajdziesz Użytkowniku na naszej stronie internetowej w polityce prywatności. Podanie danych jest dobrowolne ale ich nie podanie będzie równoznaczne z brakiem możliwości zawarcia umowy sprzedaży, brakiem możliwości realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną.

Zgłoś naruszenie lub problem z tą ofertą

Ogłoszenie archiwalne

Ta oferta jest już nieaktualna a możliwość kontaktu z autorem ogłoszenia jest niedostępna.

Jesteś autorem tego ogłoszenia?

Promuj ogłoszenie Edytuj

Podobne ogłoszenia

Loading...